9 Mart 2014 Pazar

Marka Saatler,Çok Özel Fiyatlara :)

Uzun zamandır kitap paylaşımı yapmadığımdan ötürü biraz tozlanmış da olsam gelecek haftalarda yepyeni kitap eleştirilerimle aranızda olacağım.
Bugün sizlere internet üzerinden hem çok ucuz hem de çok marka saatlerin satıldığı bir sayfadan bahsetmek istiyorum. Bu sayfayı internette gezinirken rastladım ve hem saatler,hem de bu saatlere biçilmiş fiyatların çok çok altında satışa sunulması beni cezbetti ve sizlerle bunu paylaşmak istedim.


Sayfamız:
http://markalardasaat.com/

Gerçekten çok kaliteli ve çeşitli markalardan saatleri çok ucuza temin edebileceğimiz bir sayfa.

İşte benim en sevdiğim modeller:

1.Burberry 009  Bu model 580 TL'den 129 TL'ye düşmüş.


2.Emporio Armani SK 181 1250 TLden 109 TLye düşmüş.

 
3.Hublot SK 168 1050 TL'den 119 TLye kadar düşmüş.
 
 
 
4. Ulysse Nardin SK 159 - 1150 TLden 139 TLye
 
 
 
5.Diesel marka saatler hepsi 99 TL!
 
 







 


 
Gerçekten hoş ve bir o kadar da uygun saatler bulabileceğiniz bir sayfa. Ben bir girip bakın derim. Tercih sizin :)