6 Şubat 2014 Perşembe

İncir Reçeli 2

Bugün internette dolaşırken İncir Reçeli 2'nin fragmanını gördüm ve gerçekten çok ama çok şaşırdım. Niye şaşırdınız diyeceksiniz?Çünkü birincisinden sonra yani başroldeki kız öldükten sonra ikincisinin yayınlanmasının çok saçma olacağı düşüncesindeydim fakat gerçekleşiyor. Benim ve izleyicilerin en merak ettiği şey şu olmalı:Kız öldü,peki şimdi ne olacak?

Halil Sezai bu filmin müjdesini daha önceden vermiş. Magazincilere saçı sakalı birbirine karışmış ve şalvar pantolonuyla görüntülenince İncir Reçeli'yi çektiği için bu halde olduğunu söylemiş. Hatta söylentiler kadın başrolün Azra Akın olduğu yönünde.





Hatırlarsınız Halil Sezai o filmden sonra ünlendi ve 'İsyan' şarkısı o filmden sonra kulaktan kulağa yayılmaya,çalınıp söylenmeye ve dinlenmeye başladı.

2011 yılında çekilen İncir Reçeli'nin gişesi ise 251 bin 777. Umuyoruz ki ikinci film gişe rekorları kırar.
Yeni çıkan filmin ise ne zaman vizyona gireceği daha belli değil.

Şimdiden iyi seyirler.



"Herkesin bir hikâyesi vardır...Kimi kâğıda kazır hikâyesini, kimi etine...Kâğıt yanınca, et gömülünce biter hikâye..."


2 yorum:

dolaşırken yüzümde bir gülümseme vardı bu bile yeterli bence çok beğendim ellerinize emeğinize sağlık.....

Gerçekten çok ama çok teşekkür ederim :)