9 Şubat 2014 Pazar

Gayet Ciddiyim'den/Bir Borç Hikayesi



Diyelim ki bir arkadaşınız sizden borç istedi:

-Yani çok mecbur kalmasam asla borç istemem biliyorsun.

Altyazı: Borç istiyorum,vermezsen ayıp olacak.

-Biliyorsun senin için canımı veririm.

Altyazı: Hazırlıklı ol,avucunu yalayacaksın.

-Ama şu anda benim durumum da hiç parlak değil. Azıcık bir param vardı,onu da dün vadeliye koydum.

Altyazı: Üç kuruş param var onu da sana mı vereceğim,yok artık!

-Ben seni de zor duruma sokmak istemem tabi.Ama zaten banka ne faiz veriyorsa ben de borcu geri verirken onu öderim.

Altyazı: Öyle kaldın mı cimri herif,bakalım şimdi ne bahane bulacaksın.

-Ehh.O zaman tabii,dostluk böyle günlerde belli olur,yarın göndereyim sana parayı.

Altyazı: Allah kahretsin,birkaç gün savsaklarım herhalde,sonra da telefonlara çıkmam.

-Abicim zahmet etme,ben akşam üstü uğrar alırım.

Altyazı: Alnımızda enayi yazmıyor,işi şansa bırakmayız,kendimiz gelir,söke söke alırız.

-Nasıl istersen canım kardeşim.

Altyazı: Pis herif.

-Şimdiden sağ ol var ol canım.

Altyazı: Ne uğraştırdı cimri köpek,vereceği üç kuruş.

İyi ki hayat böyle değil. İyi ki insanlar tam olarak ne düşündüklerini söylemiyorlar.

2 yorum:

Ahmet Altan benim de en sevdiğim yazarlardan:) Bloğunuzu takipteyim bana da bekliyorum
Sevgiler
www.pisimel.com

Gülse Birsel Her zamanki gibi çok tatlı:)) İsmi gibi tebessüm ettirmekte.. Oluyor öyle şeyler ama hakikkatten herkesin aklından geçen bir bir okunsaydı vay halimize.